Els emprenedors del sector tèxtil-moda de Catalunya van poder assistir els dies 16, 17 i 18 d’octubre als seminaris impulsats per FUTURMOD, uns seminaris formatius orientats a facilitar el creixement i la consolidació de negocis del sector.
En els seminaris, s’hi van abordar temes com el disseny i l’execució d’un pla de Social Media Marketing, la sostenibilitat i l’economia circular en el món de la moda, l’E-commerce i el màrqueting digital, el Canvas com a model del pla de negoci operatiu, els reptes del comerç exterior, o les marques amb valor. Tots ells impartits per professionals i docents de reconegut prestigi.
En el marc del projecte FUTURMOD s’hi troben aquests seminaris. FUTURMOD és un projecte impulsat pels ajuntaments d’Igualada, Sabadell i Manresa que promou la consolidació i la millora de la competitivitat del sector tèxtil-moda català i que té com a principal objectiu donar suport a emprenedors i micropimes de nova creació en el sector de la moda. El projecte, que culminarà amb una sessió final de machmaking dins de la 080 Barcelona Fashion, va iniciar-se amb la recepció de les idees i projectes empresarials dels emprenedors de tot Catalunya, amb l’objectiu de conèixer les propostes de valor de cada projecte i dissenyar un itinerari per acompanyar el seu creixement.
Experts del negoci de la moda ajuden a impulsar el creixement d’aquests projectes empresarials. Entre els mentors s’hi troben Llorenç Palomas, expert en màrqueting digital i e-commerce; Albert Pallarès, expert en comerç internacional per a pimes; Albert Riba, dinamitzador de l’esperit emprenedor dins d’empreses i grans corporacions; David Garcia, Director executiu del Clúster Tèxtil Moda de Catalunya i impulsor d’activitats de millora competitiva i Lídia Morcillo, Responsable d’Innovació del Centre Tecnològic FITEX.